Tuesday, May 10, 2011

Dr wallet ke semuanyer handbag

haha.. bulan ni mmng gler mkn besar la ktorg... shopping lg..entah la.. mcm x ingt hari esuk.. tiap2 minggu .. itu la antara penyebab saving sikit tu... hai... dh memng perangai turun temurun mcm ni.. ha.. ha... nk salahkn tok nenek pk.. hik. hik..

begini ceritanya.. awal nln lalu.. aku mmng nk cari handbag.. so g la jejln kt jusco bukit tinggi... bkn x berkenan tp emmmm over budget pk... so x puas hati gk.. aku terus kn misi ke jusco bukit raja pk... kat sana jumpe la 1 beg ni.. aku mng tgh cari jenis tote bag. so tilik pnyr tilik... ambik jela... emmmm 1 minggu kemudian.. ade assigmt kt mid valley... slma ni aku g sorng,tetiba ade member nk nk ikut, so dr pg sampai ke ptg ktorg kt situ, cover 2 event. kat situ pk, aku x plan nk shoping, tp klau dah dasar $$$$$ tu dtg.. emph,x pyah nk plan2 pn jd.. ape lg. beli lg 1 beg MnG.... ha..ha... kali ni black pk...hu.. hu... x habis dgn tu. aku ajak husben aku join hujung minggu tu pk.. kali ni niat aku bkn nk beli handbag lg.... tp nk cari wallet pk... bonia tu dh nmpk cm uzur je.hubby pn ckp.. ok la i sponser sempena hari ibu. yeay! ini peluang baik.... ape lg. aku teruskn misi.. tetiba.. Omg.. tote bag guess ... mmng terliur sgt2...pikir punyer pikir.. x yah la beli wallet.... sb dgn budget hubby bg ni lebih..emmmm apa kata.. beli jer tote guess tu.. ha...ha.. so ade 3 koleksi tuk bln ni saje... hitam,coklat n ala2 brown gtu.... kuang2.. kuang....
mulanyer nk beli carlo rino je... tp guess lebih stylo....kejadian ni bkn ape.... selalu duk jamu mata kt blog org jual handbag tiruan.... mng la menarik,tp rugi kwn2....tambah RM100 ke RM200 lg dpt original...tp x salah, janji puas hati. I jenis suka yg original jer.... maap yer...

No comments:

Post a Comment

thnks for your comment...