Friday, November 29, 2013

Keluarga kami dah 4!

Setahun blog ni ditinggalkan bersawang, dan  tak diupdate... maklumlah 2012, tahun yg sibuk sangat2.. (ye ker).. he.. he.. banyak kisah suka duka, tp memng sibuk pn masa tu.. lgpn internet kt ofis x berapa mengizinkan utk berblog2 tahun tu.. 

kini sebulan dari sekarang masuk 2014... emm.. sebenarnya nak citer, dari update yg lepas, kami bertiga... kini dah ber4,,, Adik NIK AUNI ZULAKIHA akan mencecah 1 yrs sebulalan dari sekarang!.. skejap je masa berlalu... 

so.. kenalkan adikk.... 













dan kakak pk mestilah semakin pintar dan dewasa. 












 

1 comment:

  1. Di sini ialah Benjamin hubungi butiran E-mel, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Atau Whatsapp +1 989-394-3740 yang membantu saya dengan pinjaman 90.000.00 Euro untuk memulakan perniagaan saya dan saya sangat berterima kasih, Sungguh susah bagi saya di sini cuba untuk membuat jalan sebagai ibu tunggal perkara-perkara tidak mudah dengan saya tetapi dengan bantuan Le_Meridian meletakkan senyuman di wajah saya kerana saya menonton perniagaan saya semakin kuat dan berkembang juga. Saya tahu anda mungkin mengejutkan mengapa saya meletakkan perkara seperti ini di sini tetapi saya benar-benar perlu menyatakan saya terima kasih supaya sesiapa yang mencari bantuan kewangan atau mengalami kesulitan dengan perniagaan yang ada atau ingin memulakan projek perniagaan dapat melihat ini dan memiliki harapan untuk keluar dari kesulitan .. Terimakasih.

    ReplyDelete

thnks for your comment...