Friday, November 29, 2013

Segarkan Diri Anda dengan “Peraduan Cintai Malaysia” Mentos

Memenangi Hadiah-Hadiah Bernilai RM130, 000 dan Segarkan Diri Anda dengan “Peraduan Cintai Malaysia” Mentos




Mentos, gula-gula “Kekal Segar” kini memberikan anda peluang untuk menyegarkan jiwa anda dengan percutian di lapan destinasi pulau di Malaysia dan juga hadiah-hadiah harian yang bernilai RM130, 000. Peraduan Cintai Malaysia Mentos akan berlangsung dari 15 Oktober 2013 sehingga 15 Januari 2014 dengan kerjasama Tourism Malaysia sempena promosi Tahun Melawat Malaysia 2014.
Untuk sertai peraduan ini, anda hanya perlu membeli segulung Mentos Roll, membuka balutannya dan ikuti arahan yang terdapat di dalam untuk menghantar penyertaan anda melalui SMS ke 36322 atau melalui facebook di facebook.com/mentosmalaysia.

Di samping hadiah-hadiah harian seperti satu telefon pintar dan 54 baucar KFC bernilai RM10 setiap satu, para peserta berpeluang memenangi hadiah utama iaitu percutian yang menarik ke Sipadan Kapalai, manakala dua pemenang hadiah pertama akan memenangi percutian ke Pulau Taarans Redang. Dua pemenang hadiah kedua akan memenangi percutian ke Pulau Langkawi dan tiga pemenang hadiah ketiga akan memenangi percutian ke Pulau Tioman; semua merupakan destinasi pelancongan yang terlaris di Malaysia.

Mentos, gula-gula segar berkonsepkan “gula-gula kunyah” dengan inovasi yang rangup dan segar di luar tetapi kenyal di dalam telah dinikmati di seluruh dunia semenjak tahun 1950.
Kesemua lapan perisa, iaitu Mint, Air Action, Mintensity, Secret, Rainbow, Fruit, Mix Grape, dan Sour Mix, bukan sahaja akan mengembirakan tetapi akan memberi ganjaran kepada deria rasa anda dan pelbagai lagi, jika anda seorang pemenang di dalam pertandingan yang mudah untuk disertai ini.


Gulung Mentos yang dijual pada harga RM1.20 setiap satu boleh didapati di pasar raya, pasar raya besar, kedai runcit, dan farmasi-farmasi di seluruh Negara. Jangan lepaskan peluang ini untuk memenangi hadiah-hadiah menarik. Dapatkan segera gulong Mentos anda hari ini!

No comments:

Post a Comment

thnks for your comment...