Sunday, May 16, 2010

setelah sekian lama

Rasanya dah lama aku tak update ... bukannya apa.. mcm2 benda yg berlaku sejak dua menjak ni.. yg pertama... aku demam.. dh lama rasanya aku x kena serangan virus ni.. eee... azab jugakla.. aku mc 2 hari.. sakit tubuh.. tulang2 urat aku ni.. letih sgt2.. selama mc tu aku tido je... emmm.. dugaaan la katakan..

selepas aku baik... anak comel aku pk jd sasaran seterusnya.. cian Nana.. berjangkit dgn aku... ahhhhh.... ciannya anak mama... apa lah nasib kami....

cerita pasal demam ni... pergggg.... susah beb!... nk mkn .. x de selera... mandi x basah... tido pk.. tak yah citer la.. kepala asyik pening memanjang jer.. maklum lah dh lama aku x kena demam.. ubat pk.. byk kena telan.. besar2 pk tu.. kalau mcm Nana senang.. ubat air.. tp tu pn payah sungguh nk mkn... ikut perangai sapa la susah betul nk kn ubat ni.. lepas ok sikit demam.. batuk pk... nasib baik aku telan je ubat batuk yg masin tu.. ha.. ha.. akhirnya h de dgr huk.. huk.. huk lg.. mcm org tua rasanya bila kena batuk ni.. tensioooooonnnnnn la...

bila rasa ok sikit.. kitaorg kuar jln2.. ni la hasilnya.. gambar2 ceria selepas demam.. ha.. ha.. sempat lg bergambar kan.. he.. he.. muka ceria dh tu..

tp dlm minggu ni aku sibuk tgok badmintan match... semangat ni. Malaysia boleh katakan!!!... si Nana pk ikut tgok sekali... tp ye la.. nasib x menyebelahi kita.. kalah di peringat separuh akhir... so Piala Thomas kali ini milik sape agaknya.. mungkin kah China atau Indonesia?.. sape2 sajalah.. yg pasti bkn Malaysia.. sedih sungguh!... biarlah!... itu masalah mereka.. x payah aku nk pikir tentang mutu persembahan atlet2..serahkan pd yg pakar je..

Ha.. hujung bln ni pk... kami merancang ke Langkawi.. emmm.. mkn angin lg la nmpknya.. Family Day.. harap2 Nana jgn la demam ye.. kt jln2 ramai2...Ha.. ha.. jln2 saje je.. duit x byk.. x leh shopping... tp insyAllah dgn duit yg ada ni.. boleh la..

so.. tunggu cerita kami balik dr bercuti pk ye.. yeeeee haaaaa.....

No comments:

Post a Comment

thnks for your comment...