Saturday, June 12, 2010

Mabuk tudung...


Skrg ni giler membeli tudung ala-ala gini... bukannya ape.. senang pakai.. pastu corak dia mcm2 ada... menarik dan warna warni.. rambang mata tgok..


Mula2 nk pakai tudung jenis ni aku x confident sgt.. mcm ne la rupa aku kn.,. ye la.. nnti x pasal2 kena kutuk. hua.. hua.. x sanggup aku.. lagipun aku selesa dgn tudung bawal.. bg aku sama je tudung ni dgn bawal... harga pn lebih kurang je.. mungkin yg ini ada yg lg murah dr tudung bawal...


percubaan pertama aku berhasil bila x desapa pn tegur pasal fesyen ni bila aku letakkan di kepala.. ok la kot.. katuku sendirian taktala mengenakan dikepala.. tp biar apapun kata mereka.. aku kini dh selesa dengan tudung jenis ini.. masyuk fesyen ..


masa mula2 dulu.. taste aku biasa je.. maksudnya.. rate harga yg rendah.. tp sekarng dh jd lain dh...suka dgn corak pk.. hye.. dalm 1 bln tu.. 3 ke 4 helai pernah aku terbeli.. ha.. ha.. terpengaruh punya pasal...


kini aku dh x kisah sgt pasal harga.. bila berkenan je.. aku terus beli.. rasa menyesal bila x dpt pakai.. teringat bawa sampai dlm mimpi... alahai... he.. he.. kini dh bayk koleksi yg aku ada... cayalaaa...




No comments:

Post a Comment

thnks for your comment...