Thursday, August 04, 2011

ANP perkenal set asas urus uri

Jual pada harga serendah RM35



Sebagai penghormatan kepada anggota manusia terutama uri selepas bersalin, Syarikat yang dikendalikan Bumiputera, ANP solutions memperkenalkan Grandma Secret-set asas pengurusan uri yang mudah dan ringkas serendah RM35.

Pengarah Urusannya, Ade Azreena Mahadi berkata, set itu baru sahaja dilancarkan dua minggu yang lalu dan kini diedarkan menerusi pengedar dengan pembelian 50 kotak dalam satu-satu masa.

“Produk kami masih lagi dalam peringkat pengenalan, jadi kami mengalu-alukan sesiapa yang berminat untuk menjadi pengedar. Pada ketika ini, set ini dijual melalui kedai atas talian dan butik ibu dan anak seperti MyPermatahati.com, Lunatots, Butik mengandung, Pusat Perkhidmatan ibu dan anak Qaseh Bonda, dan D’Baby Zone,”katanya selepas melancarkan produk itu di Shah Alam baru-baru ini.

Menurutnya, produk ini disasarkan kepada golongan muda terutama yang baru menimang cahaya mata tanpa mengharapkan proses menanam uri diserahkan kepada bidan semata-mata.

“Kami ingin memudahkan proses membersih dan menanam uri. Dengan adanya produk ini, pengguna tidak perlu lagi anda perlu bergegas ke kedai hanya kerana untuk membeli barangan menanam uri”,katanya.

Katanya, sejak diperkenalkan, 500 kotak produk telah diedarkan dan setakat ini permintaan semakin menunjukkan peningkatan.

“Saya optimis pemasaran produk akan lebih bertambah pada masa hadapan kerana syarikat kini menggiatkan usaha menyertai pelbagai ekspo dan pameran yang berkaitan barangan ibu dan bayi sebagai medan pemasaran agar maklumat tentang produk ini boleh disampaikan secara terus kepada pengguna,”katanya.

Ade berkata, idea penghasilan produk itu lahir daripada pengalaman bersalin yang kini mempunyai tiga anak.

“Saya melihat produk seperti ini menjadi keperluan bagi setiap kelahiran, maka dengan menggabungkan eleman tradisional dan inovasi, lahirlah produk mudah diguna dan paling penting boleh menyempurnakan ibadah terutama masyarakat Islam,”katanya.

Beliau yang mempunyai 15 tahun pengalaman menguruskan perniagaan berkata, set lengkap Grandma Secret mengandungi bahan utama seperti garam, asam, bekas tanah liat bertutup (untuk uri), kain putih, dan cangkul.

“Semua keperluan asas itu sudah memadai dan terpulang kepada pengguna jika difikirkan perlu ada penambahan bahan lain mengikut citarasa dan budaya masing-masing,”katanya.

1 comment:

thnks for your comment...