Sunday, August 07, 2011

Softlan melancarkan Aromatherapy ‘Relax’ dan ‘Passion’ untuk keharuman pakaian berpanjangan

SENSASI HARUMAN BARU SEMPENA HARI RAYA AIDILFITRI

Inginkan haruman pakaian tahan lama bagi menyambut Hari Raya yang menjelang tiba? Softlan, pelembut fabrik #1 di Malaysia, baru-baru ini memperkenalkan pelembut fabrik terbaru Softlan Aromatherapy Relax dan Aromatherapy Passion yang inovatif untuk sensasi haruman yang berpanjangan pada pakaian.

Kedua-dua Softlan Aromatherapy Relax dan Softlan Aromatherapy Passion mengandungi campuran minyak-minyak pati yang mampu memberikan haruman berkekalan pada pakaian. Pekatan wangian yang dipertingkatkan dalam Softlan Aromatherapy merupakan tambahan kepada teknologi ‘kapsul haruman mikro’ jenama tersebut, yang melekat pada serat-serat pakaian bagi membebaskan haruman apabila disentuh atau dirangsang oleh pergerakan si pemakai.

Chris Pikounis, Pengarah Pemasaran Colgate-Palmolive Marketing Sdn Bhd berkata, “Softlan memahami bahawa haruman yang berpanjangan adalah ciri utama yang diingini oleh pengguna apabila memilih pelembut fabrik. Justeru itu, kami dengan bangganya memperkenalkan Softlan Aromatherapy khas untuk sambutan Hari Raya Aidilfitri, di mana para pengguna kami boleh mencuba sendiri rangkaian produk baru kami ini untuk membuatkan baju Raya anda berbau lebih harum.”

“Selain daripada haruman yang berpanjangan, Softlan Aromatherapy akan terus menawarkan kualiti kelembutan Softlan yang sama dan dipercayai. Kini, anda benar-benar boleh menghidu, menyentuh dan merasai haruman & kelembutan jenama pelembut fabrik no. 1 di Malaysia pada pakaian anda,” tambah En. Pikounis.

Memiliki pakaian yang lembut, selesa dan harum adalah penting khususnya sepanjang musim perayaan Hari Raya Aidilfitri. Di musim perayaan yang sering dikaitkan dengan pakaian serba baru, jamuan rumah terbuka bersama sanak saudara dan taulan, semua menginginkan penampilan mereka yang terbaik.

Shamsiah Ali, ibu kepada tiga orang cahaya mata berusia 43 tahun, berkata, “Suasana rumah kami pada Hari Raya akan menjadi meriah apabila kami menerima kunjungan daripada ahli-ahli keluarga, saudara dan rakan. Oleh itu, pakaian yang selesa dan berbau harum adalah penting untuk kami kerana kami akan bertemu dan menyambut kedatangan tetamu sepanjang hari.”

“Saya memang gemar memenuhi jemputan rumah terbuka dan berpakaian cantik! Saya inginkan agar pakaian saya berbau lebih harum terutamanya ketika saya bertegur sapa dan berpelukan dengan kawan-kawan,” ujar Hayatul Farah, seorang pembantu pentadbir berusia 21 tahun.

Para pengguna boleh menikmati haruman berpanjangan Softlan Aromatherapy Relax dan Passion pada Hari Raya Aidilfitri ini. Kedua-dua varian produk tersebut boleh didapati di kedai-kedai runcit utama di seluruh negara.

No comments:

Post a Comment

thnks for your comment...