Friday, July 22, 2011

Kotex kongsi tips jaga kebersihan dalaman wanita

Pembekal utama produk penjagaan kewanitaan di Malaysia, Kotex memperkasakan
wanita dengan memberi pendedahan dalam penjagaan terbaik kebersihan bahagian sulit wanita menerusi pengenalan terbaru rangkaian liner Kotex Fresh Plus.

Pengurus Pemasaran Kimberly-Clark (Malaysia) Haniza Tahir berkata, dengan pengalaman hampir 60 tahun di Malaysia, Kotex sentiasa berusaha membawa kempen serta produk yang inovatif membantu wanita kekal segar dan sihat.

Menurutnya, produk ini adalah rangkaian liner pertama yang diperkenalkan Kotex selaras memulakan revolusi V-Zone bagi mendidik wanita supaya menjaga kebersihan diri sebagai sebahagian daripda rutin harian.

“Dianggarkan hanya 23 peratus wanita yang menggunakan liner untuk menjaga kebersihan V-Zone, jadi dengan pengenalan produk ini diharapkan agar wanita lebih prihatin dengan kebersihan diri sendiri,”katanya.

Sementara itu, Pakar Sakit Puan, Dr Premitha Damodaran berkata, penjagaan V-Zone adalah amat penting dalam kesihatan keseluruhan dan kesejahteraan seseorang wanita.

“Jika aspek kesihatan kewanitaan ini diabaikan, jangkitan dan penyakit mungkin terjadi dan ini boleh menjejaskan kesihatan dan juga keyakinan diri,”katanya.

Rangakaian liner ini boleh didapati di semua pasaraya utama dan farmasi berharga RM7.70 (pek 32 keping) dan RM4.90 (pek 20 keping).

No comments:

Post a Comment

thnks for your comment...