Saturday, January 09, 2010

kalau dah namanya perempuan....

Kalau dh namanya perempuan tu.. sifat suka ambik tahu hal org tu ... dh jd kemestian!.. nmpk org lalu.. kenal ke x kenal. pasti ade je yg nk komen..

make up x cantik.. cara jln ke.. baju dia x matching ke.. mcm2 lg.. kali ini, aku nk citer kisah aku dan member aku ni.. ktorg nk g beli mkn tuk breakfast kt kafe.. sblom sampai cafe tu.. lalu satu corner ni... ade sorang perempuan kt situ.. nmpk je member aku melintas.. dia pn tnya.. mengandung lg ke nmpk mcm berisi je...

member ku mengiayakan saja.. tp yg tu aku x kisah lg.. sebab kira.. kenal la jgk perempuan tu.. cuma yg menariknya.. satu hari tu.. member aku ni lalu satu corner ni .. bhgian advertising.. member aku x familiar sgt dgn org2 kt situ.. x kenal pn sape mereka.. jrg bertegur sapa.. kalau aku tu lain la.. aku kenal jgk beberapa org kt bahagian tu..

menurut memberku.. ada seorang perempuan ni.. pangkat kakak la.. time kitaorg lalu.. dia boleh tnya...eh dik ko mengandung lagi ker? accident eik?.. pastu siap gelak ramai2.. x patut la kan.. kenal pn tidak.. siap buat lawak bodo lg...rezeki masing2..aku ckp ni bukan sb dia member aku je tp kalau nk berckp tu agak2 la kn..

sebenarnya memberku ni.. mengandung anak ke2.. anak pertama dia umo dlm 5/6 bulan.. aku pn lupa.. tp yg pastinya sebaya anakku Aina, tp disebabkan rezeki dia murah.. tahun ni 'lekat ' lg..(seorg setahun la ni)

bila teringat kisah mcm tu.. aku terfikir jgk.. hai.. suka hati la... nk mengandung sebulan sekali ke.. setahun 2 kali ke ape ko susah kan.. kalau beranak pn bukan ko yg nk kena bg makn... tp itulah.. kadangkala bahan2 mcm ni jd bahan ketawa, di persendakan org..

member ku ni jenis yg x kisah.. dia ckp.. alah.. mulut org.. buat pe nk kisah.. biarla org nk kata ape.. janji kali ni dia nk berank normal pk.. dulu dh rasa ceaser.. kencing manis katakan!.. he.. hee..

tu la.. bg aku pk...kalau kita wanita yg ade suaminya bila mengandung org kisah! mcm mane pk dgn wanita di luar sana yg isinya dh penuh tp x tahu sape pn bapanya...alih2 meletup.. buang cam sampah... sedih sgt!

hai.. itulah.. fikir2kn lah

No comments:

Post a Comment

thnks for your comment...