Wednesday, January 06, 2010

permulan 2010


sambutan tahun baru kami biasa2 shj.. keluar tgok bunga api.. pastu balik tido.. dan esoknya baru kami semua berangkat ke Bukit Tinggi.. Kota dlm rimba.. aku suka gelarkan tempat tu mcm tu sb sblom kita sapai ke situ.. hutan tebal... jln pn simpang siur.. mcm nk g genting kota keriangan tu!.. cuma bezanya kt sini kita g menikmatoi suasana hutan.. alam dan paling penting pemandangan yg cantik.. boleh naik kuda skali tau!


so pg tu.. kami bertolak dlm kol 12 tghari.. lepas perut dh kenyang..aku gembira sb dh lama nk jejak kaki ke sini.. tp cuma berkesempatan buat skip pasal tempat ni je.. masa dulu2.. projek akhir... masa jd student. pastu angan2 tu aku simpan, akhirnya tertunai sudah.

masuk ke situ.. biasalah.. sape yg x suka hutan.. pasti rasa boring.. sebenarnya sejuk mata memandang.. sejuk tempat tu... maklumlah dikelilingi pokok2... nyaman udaranya..
Nana dan ayahnya sibuk dok mengintai burung... banyk jenis burung kt situ.. cuma kami x sempat nk ambik gambar.. al maklum lah kamera ni x capai standard... zoom x de..

kt sini..yg paling best sebab.. bangunan dia.. dr mane dtg... aku sendiri pn x pasti.. negara mane dtgnya bangunan tu.. yg pasti.. aku suka.. gambar2 dia pn cantik2 blaka.
best jgk sebab ade kuda.. so sape2 yg suka tunggang kuda tu boleh dtg..kiranya sehari jgk la kami jln2 sini..

akhirnya bila dh penat.. kami pn balik k.l dgn hati yg mengantuk.. aku dan adeq nana ku.. tertido.. tinggallah my hubby bawa keta sorang2
itulah pengalama kami masa g bukit tinggi..

No comments:

Post a Comment

thnks for your comment...